دانلود Not a Hero – بازی نه یک قهرمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Not a Hero – بازی نه یک قهرمان
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 270
نویسنده : S.A.H

دانلود Not a Hero – بازی نه یک قهرمان

Not a Hero نام بازی متفاوتی در ژانر اکشن، ماجرایی و مستقل برای کامپیوتر می باشد که توسط استودیو Devolver Digital در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. یک قاتل حرفه ای به اسم Steve قصد دارد تا شهر را از وجود انسان های خرگوش نما و قهرمان های غیر واقعی پاک سازی کند. به استیو کمک کنید تا اهدافش را عملی سازد و تمامی دشمنانش را به هر روشی که شده، از سر راهش بردارد.

دانلود Not a Hero - بازی نه یک قهرمان

هم چنین در بازی Not a Hero باید تلاش کنید تا نظر مردم را درباره خودتان تغییر دهید. اگر بتوانید رای مردم را به سمت خود جلب کنید، می توانید یک سیاستمدار عالی نیز باشید! اما در طول این راه، افراد مختلفی مانع کارتان خواهند شد. با اسلحه یا هر روش دیگری باید این افراد را از میان بردارید. این عنوان جذاب توانسته نمرات بسیار عالی همچون ۷/۱۰ وبسایت Gamespot را کسب کند. علاوه بر این، کاربران در شبکه استیم به این بازی، نمره میانگین ۹/۱۰ را داده اند.

 

این نمرات عالی برای یک عنوان مستقل، واقعا جای تقدیر دارد و در بین برترین های سبک Indie شبکه استیم قرار گرفته است. برخی کاربرانی که در استیم برای Not a Hero نمره داده اند، آن را بیش از ده ساعت تجربه کرده اند! در یک دنیای پیکسلی و دو بعدی قدم بگذارید و تمامی مهارت هایتان را در مبارزه از نوع فیزیکی و غیر فیزیکی به کار ببرید. بدین معنی که با خلافکاران باید با زور و اسلحه مقابله کنید. با سیاستمداران دیگر نیز به روش های دیگر باید عمل کرد. البته اگر هیج راهی به جز خشونت برای برخورد با سایر سیاستمداران نداشته باشید، می توان از این راه نیز به موفقیت رسید. گیم پلی بازی Not a Hero بسیار روان و جذاب بوده، به طوری که باید تمامی سرعت عملتان را به کار بگیرید تا در مبارزات شکست نخورید.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel from 2GHz or equivilent AMD family

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 2GB Video Memory

DirectX: Version 9.0

Hard Drive: 500 MB available space

حجم فایل : ۳۶۵.۳۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , اکشن , ماجراجویی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: